Tisdagen den 25:e

Idag gick jag upp halv åtta, Jätte skoj (inte). Jag skulle till Sthlm med Mamma och hon skulle åka 9 hemmifrån för hon skulle med sin syster till danderyd, Jag tog tunnelbanan där i från in till Drottining gatan för att köpa nytt löshår. Sen köpte jag lite annat också, Allt gick fort så jag åkte tillbaka till Mamma i Danderyd, Vi tog en fika med Rolf. Sen åkte Mamma & Jag till Mörby C. För jag skulle tll tandläkaren där sen för att kolla om jag ska få tandställning, Jo men visst ska jag få det, den 18 April då sätts det på en tandställnings på mina tänder ;) Ganska så najs asså.

Men nu ska jag fortsätta att fixa mig osv, för i kväll blire tjejmiddag hos Cornelia. Mysigt mysigt. Bilder kommer senare förmodligen. Och bilder på vad jag har köpt idag.

Pusspuss

                                                                  
Löshår från Thai Mahal      Pumps skor från Euro skor     CheepMonday jeans från Weekday  
Tandställning

Sen köpte jag lite annat smått som ett knall rosa nagelack, svarta strumpbyxor, läppsyl & Tuggummi :)


Kommentarer
Jennie

Jag kanske också ska få tandställning, men bara på underraden isnf.
känns ju inte så kul fast sammtidigt så får man ju ett filmstjärne leénde sen ;D hahah
hur tycker du att det känns då sötnos?



Blogg: http://Jennieelonsson.blogg.se
2008-03-29 @ 23:22:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback