Torsdagen den 27:e

Torsdag
Ïdag ska jag till frisören vid 15,00 tiden där. Jag måste åke in redan strax före 13,00, för mamma ska till samma ställe fast med naglarna, hon med sina jävla naglar, herregud, hon är värsta bitchen som går & fixar naglarna varenda månad typ, haha, shit. Aja.. Men då får väl jag sitta där & glo medans, tills det är min tur med mitt hår. Jag ska även färga löshåret, och klippa det i fram. Senare ska jag hem till Anna, jag ska stryka där hemma, för att få i hop lite snabba cash. Sen ska jag sova där tror jag, riktigt najs :) Men nu ska jag hoppa in i duchen & sen ska jag sy på det sista löshåret osv. Pusspuss <3
image326

Kommentarer
Elina

Ha en bra dag nurå, biatch ;) alltid bra med extra cash, LOVUE



2008-03-27 @ 13:40:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback