090427

Godmorgon!?

Jag stannade hemma idag för att jag har jätte ont i magen, ryggen + huvudet :( ni kan ju lista ut vad det är.
Min brors dotter Moa sitter här och babblar sönder mina öron, är ensam här med henne, för pappa var tvungen att åka och jobba, hon har en blöja från en docka som hon sitter och slänger på mig haha. Jag sov ensam hemma i natt, riktigt duktigt haha, inte ett dugg läskigt, jag tyckte det var jätte hämskt förut. hehe.
Hörde att pappa kom hem jätte tidigt imorse för att sedan åka till jobbet, sen ringde jag honom och sa att han skulle ringa skolan osv. Sen kom min bror hem å undra varför jag va hemma, sen ringde det på hem telefonen 2000 gånger, alltså jag fick damp, har inte fått sovit på morgonen, irriterande...
Jag ska duscha när Moa har åkt, ska kolla om det finns något att stryka så att jag kan få pengar, och sen drar jag nog till Anna min syster om jag inte har allt för ont i magen osv, och stryker, för att jag måååste ha pengar tills valborg så det är därför, lite ont om tid liksom.
Imorgon drar vi brudar, elin, alicia, sarah & emilie in till Sthlm och handlar kläder tills valborg, men det sa mamma att hon skulle betala så det är bra, får se om jag får några pengar över efter det, det skulle va bra, men det kommer jag inte ha, kommer köpa upp allt haha. Ska nog ta ut mitt barnbidrag nu istället för den 1a också, eftersom att jag måste ha pengar, haha. jaja... vi hörs senare. puss


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback