Min man är som medicin, allt blir så mycket bättre.

Goddag allemsammans!

Jag sitter här hemma nu, sitter och väntar på att pappa ska komma hem med pizza faktiskt, gott va? MHmmmm...
Jag har vart i skolan idag hela dagen, har väl gått sådär alltså, har vart irriterad på allt, pga av en person som gör mig vansinnig snart och galen. Som bara inte kan lämna mig ifred? någon fel är det iaf.
IAF, jag åkte inte till Svanberga och kollade på Elins lucia (förlåt).
Efter skolan när jag kom in till Norrtälje så mötte jag upp Mamma på Åhléns och vi gick och handlade lite julklappar från mig och patrick, men mamma var med och tipsade, alltid bra. Så jag ska slå in dom och sånt, tar kort sen.
Jag köpte ett par skitsnygga lack/skin leggings som jag ska ha på Fredag på begravningen, tragiskt men dom är iaf sygga. Lägger upp bilder på dem också :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback