24 Februari - Shopping

Hejsanhoppsan!

Igår så sov jag hos Sarah åkte in till henne kanske vid hmm 20:00? ungefäääär. Vi gick en promenad i Norrtälje och glodde runt och sånt. Sen gick vi hem till henne, kollade på film, åt godis och snackade bara. Riktigt mysigt.
Imorse så låg vi bara i sängen och snackade på morgonen sen efter 1 h eller 30 min så kom mamma och hämtade mig för jag skulle hem och duscha för att sen skulle vi åka in till Täby C :D

Vi kom dit och glodde i affärer osv osv... Jag köpte en rå snygg jacka/kappa på H&M en svart. Den var inte så lång heller så det var as bra, mumma. Sen hittade jag mina ÄLSKLINGAR, gissa vad det är, SKOOOOR. haha. Ett par högklackade stövlar, äntligen ville dom sitta bra alltså. Rå sexiga ;) Sen köpte jag lite på Gina också, inte alls så förvånande jag vet... Ett par till Jeans leggings fast dom här är ljusa. En festlig klänning eller vad kallar man det? haha. tunika typ, svart sådan. Tre par linnen, svart, vitt och turkost, man behöver verkligen svart och vitt, mitt svarta är borta och mitt vita har ruttnat. Sen en til favvo, ett rå snyggt skärp med nitar mumma säger jag bara. Bilder kommer här nere nu!



Favorit butiken!


Mina nya älsklingar!


Till sist men absolut inte minst. en GLAD Mia!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback