090618

Just nu befinner jag mig ute i våran underbara bår ute på Solö, det ligger ungefär i furusund, dom som kommer här ifrån Norrtälje vet nog vart jag menar.
Jag ska fira midsommar här ute imorgon med min familj, Mamma, Pappa, Syster hennes familj och Tomas föräldrar och lite grannar här. Vid femtiden imorgon ska jag åka hem till Alicia som är hemma hos sin pappa då, där ska vi äta gott, mysigt mysigt. Sen får vi se vad som händer. Vi åker fan om 4 dagar typ. Börjar blir läskigt, känns som om jag inte kommer hinna packa, haha. Men nu är jag ensam hemma hela helgen, för mamma och pappa kommer vara ute på sjön hela tiden nu, men sen drar jag i en vecka, som kommer bli underbart skönt. Bara att komma här ifrån är så skönt.
Ah men det är ju kul också att det spö regnar ute, eller det regnar iaf. Och jag vill ha skinande sol. Så att man kan ligga å pressa, det ska ju va sommar väl? Igår var det ju fint väder.

Idag så fick jag hoppa upp ur sängen snabbt kl 10:30, jag skulle ju vara med mina naglar hos Laila kl 11:00. Åkte in dit, förstärkte mina naglar och satte på en ny som hade gått sönder när jag jobbade.
Jag lackade om dom också. Rosa tippar med glitter blev det nu till festivalen och allt. Längtar ju, pratar inte om något annat.
Sen så kom Alicia dit också iaf, hon ska också förlänga naglarna fast i Juli när hon fyller år, sen kom Linnea också, men sen så gick vi och fikade vi tre, och sen gick vi på stan och sånt. och dom tvingade med mig, jag som bara skulle sola sen, men det blev ju såklart en jacka som är jätte fin/cool på H&M en turkos "vindjacka", fast det är strl 42, men den var på rea så den kostade bara 129 kr. Så den funkar perfekt. Ska ta kort på den imorgon. Sen köpte jag en vit långärmad vanlig tröja som är så sköna bara å bra å ha, som också var på rea, för 79 kr. Sen gick jag och Alicia och solade efter enm massa strul på banken haha. lång historia. kan säga att helt plötsligt hade jag bara 32 kr kvar på kortet från 1000 någonting, fick panik!?

Ajaaa... Nu ska jag spela the sims 3 hihi, press press!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback