090328

Goddag!
I natt sov jag hos David, det var party där igår, träffade jätte mycket nya människor, men fanns också halv gamla eller vad man säger. Synd bara att Sarah älskling åkte så tidigt, eftersom att hon var tvungen att ta den sista bussen för att komma hem. Jag gick och la mig.. hm, tidigt? haha undra varför, schyyy....
David är fan morgonpigg alltså, vaknade av att alla som sov kvar där + david satt och snackade om kvällen och garvade åt t.ex. Andreas, Alex & Hampus, haha. David kom sen in och pussa på mig och sa att jag skulle gå upp, men jag ville inte, hade ont i huvudet. Snart ska jag hoppa in i duschen och dra till Älmsta och mys med älskling, kolla robinsson, chips och massa negerkyssar, haha. puss på dig alltså, du är bäst. Bilder från kvällen kommer in kanske imorgon eller nått, när Sarah skickar dom, pusspuss!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback