090329

Nu sitter jag här och äter Ben & Jerry´s rå gott, fast den jag åt igår var godare hihi. Inatt sov jag hos David igen Vi åt god mat som hans Mamma hade lagat och vi kollade på Robinsson med chips, läsk och delade på en Ben & jerry´s hehe. Vi somnade rätt sent och jag åkte idag vid halv 5 som jag trodde först var halv 4 eftersom att man skulle ställa om klockan till sommartid inatt, det glömde ju jag. Jag hoppade av i Svanberga på vägen hem och gick hem till Alicia, vi snackade och hade det skoj, sen släpade vi fram moppen i garaget som jag tog ut på mitt lillfinger (som alicia sa till Fredrik) haha. Och vi åkte in till norrtälje, rätt kallt. Vi åkte till Flygis och köpte nudlar och ben & jerry´s haha, sen när jag kom hem åt jag pizza mhmmm. Å nu sitter jag här. Sthlm imorgon med mammi, jag ska köpa djurgårds match "dress" till Viktor, för han fyller 6 år på tisdag, gubben så stor han har blivit, min lilla älskling. Aja, godnatt :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback