12 mars

Jag är sjuk. Jag är jätte förskyld, eller är på god väg för det. Ska jag kanske sova så jag blir frisk? ja verkligen. vill må bra imorgon å på lördag. Idag har jag baraaaa vart i skolan, skulle åka in  och gymma med sarah och träffa David en snabbis, men nu blir det såklart inte så eftersom att jag är sjuk, känner mig inte alls pigg, usch hata. Vi kollade på film hela eftermiddagen i skolan med båda klasserna. Och jag fick gå ut 2-3 gånger för jag mådde så jävla illa. usch. somnade gjorde jag också. haha. på två stolar..
Sitter här å ska kolla klart på the guarian, som jag började smått på, den är bra, sen är det SOOOOVA.

Jeans leggins från Bikbok
Linne från JC
Kort tjocktröja från Monki

Kommentarer
Spejje

Det där linnet är verkligen snyggt =)

krya på dig! =)



2009-03-12 @ 20:24:17
Anonym

diggar verkligen din blogg,men vet inte varför haha;)den kanske bara passar mig :P

http://vendelaSpace.devote.se



2009-03-12 @ 21:43:28
mia

Tack så mycket eje! :)



Blogg: http://miazetterstrom.blogg.se/
2009-03-13 @ 14:15:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback