4 Mars

Godmorgon, eller ska man kanske säga Goddag? Aja, jag har iaf vart vaken ett tag, i hmm... 2 timmar kanske, kan det nog va. Mamma är inne i Norrtälje och handlar och jag sitter här i soffan, slänger mig ner och lägger mig ibland av panik för att jag får sånt jävla magknip. Jag ska ta och lägga mig i badet senare, men det kommer bli så att jag duschar i stället.
Jag ska nog göra Kanelbullar och Vaniljbullar om jag orkar, men jag är sjukt sugen på det alltså. Får se om någon kommer och sover hos mig inatt, Kanske Elin. Annars tvingar jag Alicia, hihi synd. Annars sover jag väl ensam, jag vill till skolan imorgon, men om jag mår såhär fortfarande så blir det bara jobbigt, men jag måste fan till skolan. Lite jobbigt när jag får magknip och sitta där på lektionen med fina miner i ansiktet alltså. Vi får se helt änkelt.

Jag skriver mer sen. Måste plugga nu också.

Kommentarer
felicia

fiin design! :) hoppas du blir frisk då så du slipper sitta i skolan med fula miner ;) hahah puss på dig gumman och krya på dig!



Blogg: http://feliciakulovainio.blogg.se/
2009-03-04 @ 14:24:20
felcia

jaha okej va revligt! Japp det får vi ta och göra Power för Norrtälje asså :D haha Peace and lve here we com :D <3



Blogg: http://feliciakulivainio.blogg.se/
2009-03-04 @ 17:51:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback