5 mars - Foto

Igår kväll sov Elin här hemma hos mig, för att Mamma & Pappa åkte på kryssning, och jag får såklart inte följa med som vanligt, och i helgen åker dom till Solna och stannar där, men dit valde jag själv att jag inte ville med, Men det är skönt och va hemma själv också så. Vi låg och garva och kollade på film rätt länge och snackade om allting, när det känndes som om att jag väl hade somnat så gnäller Frasse vid dörren och ska ut kl halv 2 i natt, då när jag vakande, så kännde jag att jag hade rå  ont i magen, jag hade inte kännt nått på hela kvällen och tänkte att jag skulle gå till skolan idag, men icke, i morse så hade jag rå ont och hade fortfarande ont, förbannade mage ;(.
Elin gick till skolan och sen i morse så trodde hon att jag var Andreas, tror du jag blev rädd eller? haha, hon tänkte krama om mig och en massa och allting, lite scary där alltså. Men jag gick upp vid halv tolv och nu kom jag precis in för jag har vart ute med Frasse och fotat lite, Nicenice. slänger upp lite bilder och skriver senare...


Kommentarer
Spejje

Haha du skulle haft fest då ju =)



2009-03-08 @ 18:49:16
mia

haha ah, eller hur! ;)



2009-03-08 @ 19:32:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback