7 mars

Igår fick jag lite brottom efter jag hade ätit och slöat mig framför datan, för jag och Alicia ville göra någonting, men vi visste inte riktigt vad, men det blev så att jag fick fixa mig på 40 min och sedan kom Alicia och hennes Mamma och hämtade mig för vi skulle in till bussen som gick kl 20:00 in till Sthlm för vi skulle kolla på bio Borta bra, hemma värst bara det att den började 21:10 så vi var lite sena så vi missade lite i början, men det gjorde inget, och jag satt och smsade typ hela filmen så jag missade lite då & då. Men den var rätt OK, den var rolig. Sen missade vi tunnelbanan så fick vi vänta i 15 min, å då vart det stressigt till bussen och om vi skulle missat den så fick vi vänta i mer än en timme och Alicia var rå kissnödig, så vi hade lite brådis där, men vi hann med, som tur var. Vi hoppade av vid Statiol i Norrtälje för jag skulle köpa en frensh hotdog, fyfan vad gott det var, sen kom Pappa och hämtade oss, sen låg jag och kollade på 101 dalmatinerna 2, på tecknat, rå bra :D haha. fast kollade inte så långt, somnade typ.

Idag eller rättaresagt imorse så kom Mamma in och väckte mig när dom skulle åka, dom åker in till sthlm och bor på hotell där tills imorgon, å jag tvingade mig upp kl halv ett idag? shit, måste vart trött alltså. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra ikväll, vad ska man göra? Alicia blir det iaf.

puss på er! ♥



Kommentarer
Spejje

Hehe stressigt du verkar ha det =)

´Chill out!



2009-03-08 @ 18:54:17
Mia

Haha ibland så blir det även om man vill eller ej! :D tyvärr!



2009-03-08 @ 19:34:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback