8 Mars

Det är något i dina ögon. Något som inte finns där. Eller kanske något som finns där som inte fanns där förut. Jag vet inte riktigt. Vi har det ju så bra. Vi har allt. Det var vi väl?

Det är en text/citat ifrån boken Räcker det om jag älskar dig av Katarina von Bredow. Hon är min favvo författare, har ni några favvo författare? Jag skriver om henne i skolan och läser en av hennes böcker just nu.

Idag är det sån här dag som man städar och pluggar och tränar och allt sånt där som är bra, typ "göra bra saker dag" haha, eller hur är det så? Man gör nästan ingentng än att man är hemma iaf på söndagar. Om man inte träffar någon och tar en fika, men det är inte varje söndag direkt. Men jag har iaf skrivit klart min musik uppsatts idag som skulle vart inlämnad i Onsdags, och jag ska verkligen städa snart, för det är.. kaos här inne alltså. Sen ska jag göra klart mitt hemprov i Fysik också.

Men igår var jag och Alicia i Täby på fest. Marcus och Tobi skulle möta oss, men allt blev typ kaos, dom hade tappat bort sig, å dom föklarade som krattor vart dom var någonstans så vi gick åt helt fel håll,  men vi hittade varandra tillslut haha, det blev mer och mer trevligt med tiden där, men vi åkte hem vid halv två, skulle stannat längre alltså, men vi fick skjus hem av Max å sånt, sen somnade vi inte förens fem, halv sex, usch, jobbigt. Så idag så sov vi till tvååå, usch, hela dagen går åt då , och nu är klockan redan sex liksom. Hatar sånt. Nej man kanske ska sätta igång med städandet? Imorgon är det skola också, blö. Men det blir säkert att jag träffar David efter skolan å sånt, sen ska jag simma och sola med Mamma, riktigt skönt. Hade tänkt å gymma idag men så blir det inte. Hinner inte det alltså. Hörs mer sen, eller imorgon.
Och bilderna från igår kommer in i morgon det med.



















Kommentarer
Spejje

Kul att ni kom! =) synd att ni inte stannade hade varit trevligt, Marcus och tobi skapligt snurriga grabbar =) men underbara..



2009-03-08 @ 18:55:54
mia

Ja, det var lite synd. Men annars skulle vi inte ha kommit hem på något sätt, så :/ å jag var ju tvungen å åka hem för min hund osv :) Men tack för kvällen, och att vi fick komma. hoppas vi får komma flera gånger! :)



Blogg: http://miazetterstrom.blogg.se/
2009-03-08 @ 19:33:20
felicia

japp jag läser den just nu ''räker det om jag älskar dig'' Hon är verkligen min favorit författare! :D Läser du också den föresten? <3



Blogg: http://feliciakulovainio.blogg.se/
2009-03-08 @ 19:35:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback