ingen rubrik

Alltså... orka rubrik? Ibland har jag världens fantasi om rubriker, och ibland inga alls. Rå jobbigt jö.
Idag efter skolan åkte jag in till Norrtälje för att möta Mamma och sola, jag solade i 15 min och sen käkade vi pizza, riktigt gott :) Å då kom mamma med en överasskning, hon hade vart och fixade naglarna, jag har också vart hos henne några gåner och praoat hos frissan där, så känner henne. Men hon ville ha med mig på ett "prov" som en tjej ska göra som är hos henne nu och lär sig liksom, hon ska göra som ett prov å förlänga naglarna, då ville tessan som hon heter som fixar naglarna, som lär den här tjejen då, att hon skulle göra provet på mig, så hon ska förlänga och fixa mina naglar i Maj, riktigt skoj faktiskt. Det som kostar över 1000 kr annars. Åh roligt :D
Mamma ska cykla in till sin syster och då ska jag ta moppen brevid henne, hihi, riktigt skönt. Kanske åker upp till spc för att glo på davids träning en snabbis, vi får se helt änkelt, gör något skoj kanske :) Ringer sarah när jag är inne. Nej nu ska jag plugga lite så att jag slipper göra det så mycket ikväll, ska göra det då också men... Önska mig lycka till ;) Saknar mn baby, som jag får träffa imorgon! ♥

Kommentarer
elin

svar; haha, men eller hur? Fan världen, strässaaaa ner förfan!



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2009-03-25 @ 19:50:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback