Today I'm wearing this



Idag hade jag det här på mig i skolan. Adidas tröja, svart tröja från H&M och ljusa jeans från GUL&BLÅ.
Ser ni? Jag har typ brunt hår nu, jag vill inte, måste till frissan men min frisör är i Thailand, toppen. För om jag inte ska färga en platina blond slinga i luggen så hade jag ju kunnat färgat håret svart själv ju, för att min utväxt är katastrof, men nu när det är ljusare så är det ju änklare att få slingan blond, men ska göra en avfärgning där å en massa så måste till frissan :) Jag ska lägga mig i sängen å kolla på The Beach den är faktiskt bra, såg den i skolan förut å så. men har glömt lite. Har somsagt hostat HELA natten så jag är helt jävla slut, eftersom att jag inte sovit mycket alls. Aja.. Skriver senare :) Vilo time nu. ciao!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback