090526

Hej hej hallå!

Idag har det vart ett fullspäckad dag, hade tänkt att berätta om den faktiska konstiga dagen, haha..
Jag gick upp vid halv sju ungefär och fixade mig och åt frukost, kom till skolan och hade NO somnade nästan haha. Jag var jätte trött, för jag har ont överallt, och om ni funderar så vet ni varför, ja, kvinnor har inte sån tur ibland.
Vo hade husbygge två gånger dels. och engelska två gånger, satt ute på engelskan, hur skönt som helst. Det var ju hur skönt och varmt väder som helst. Hade min nya "byxklänning" från Åléns. Kan ta kort på den imorgon om jag hinner och lägga ut.

Jag och Alicia var tvugna att åka tidigare, så vi åkte när elevens val skulle börja, det är ändå inte så viktigt där, även fast jag skulle behövt pluggat där, men ändå. Bättre att åka då än vanlig lektion. Vi skulle ju in och jobba på Djurgårds matchen osv..
Vi åkte först hem till Alicia med min moppe för att hon skulle lämna grejer och byta kläder osv.. Medans jag har gått runt och lidigt av min smärta, usch. Vi åkte in med min sega moppe och gick ner till istvan för att alicia skulle fixa sin navel som inte mår så bra. Jag funderar på att ta ett till hål i naveln, riktigt snyggt faktiskt. Sen gick vi till H&M för jag skulle kolla efter ett par leggings, men fanns inte. Så vi köpte lite fina smycken, eller rätt mycket, vi köpte likadana typ, iaf lika ringar och armband. Men jag köpte ett armband till och ett par örhängen, men hon köpte en till ring och ett annat armband också.

Påväg till bussen så träffade vi Albin och Alicia köpte kaffe som vanligt (?). Satte oss på den varma äckliga bussen och for in mot staden. Satte oss där på Vallhalla grillen och köpte strips. Sen gick vi till stadion och började jobba, vi delade ut matchprogram och där började det regna senare och sen kom det ett gäng små killar på kanske 10-11 år? någonting som skriker "tjejer" och så tittar jag dit, alicia reagerade inte, så säger han till mig "kan jag inte få ditt nummer (rynkar på ögonbrynen, flörtar liksom, tar ner händerna i byxorna och slår händerna fram och tillbax haha) så kan vi ju ha lite kul i helgen" säger han. Så kommer han närmare drar upp händerna och visar och säger "den är stor, riktigt stor, jag lovar" och kollar flörtande mot mig, jag bara ler och garvar, så säger jag "tyvärr, du är nog lite för liten va" han"neeejdå" och gick vidare, haha skum kille alltså, han var såååå liten, helt sjukt. vart är världen påväg?

Sen började matchen iaf, alla var glada och trevliga idag, och Dif gör MÅL, och leder med det, och VINNER med det. haha... Sen när det är 10 min kvar utav matchen så är det en dåre från dif klacken som springer in på planen utan tröja och uppknäppta byxor mitt i matchen och springer runt planen haha, han bara springer där mitt i matchen, vakterna springer efter och tar honom, det är ju förfan fängelse straff på det där. Sen är alla glada i slutet och sjunger och att djurgården äntligen vann. När vi gick till tekniska så går jag förbi en snubbe som kollar på mig å säger till mig "du är riktigt snygg" eller något liknande. Jag började garva och säger "VA?" haha, så gick jag vidare, han började garva han med. sjuk dag, aah nu ligger jag här äntligen i min underbara säng, och ska sova snart jag. Imorgon blir det plugga och kanske sola, får se om dom vill att jag ska jobba också. vi får se helt enkelt.

Godnatt & kyssar!





























Kommentarer
emilie u know

snacka om eftertraktad ;p



Blogg: http://emiliejosefsson.blogg.se/
2009-05-27 @ 10:42:19
Anonym

hehe jo kanske det men jag vill verkligen ha den vita på avslutningen, så jag får väl gå där och vara alldeles för "uppiffad" eller vad man sägen på själva middan. <3



2009-05-27 @ 12:19:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback