hårfärg

Jag har ju bytt lite hårfärg om man säger så, jag blev ju inte så blond som jag hade tänkt mig, men det var ju för att vi inte gjorde så mycket slingor, men vi gjorde det i överhåret bara, men ska göra fler i veckan, och i löshåret blev det ingenting typ, eller lite om man kollar noga, men det var bara för att jag inte hade tvättat det innan, det är ju medel i det, men det blir mer slingor i veckan, ska ju bli blondare i överhåret så, så det blir bättre. men jag har en massa olika färger, det är rött, blont, brunt och svart haha. fast vi bara hade blondering i, men det blev bra, men lite skumt tyckte vi båda, för färgen släpppte så olika liksom.men jag har tagit mitt gamla löshår som är ljust och satt i mellan, Bild kommer senare säkert :)

Kommentarer
felicia

haha okej det låter nice!

Men du jag saknar dig gumman! jag får ju aldrig träffa dig? hoppas vi ses snart puss



Blogg: http://feliciakulivainio.blogg.se/
2009-05-24 @ 13:35:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback