Dagens/Kvällens

Hallå allihopa. Försöker göra ett inlägg såhär på kvällskvisten. hehe...
Jag och Patrick åkte hem till Maud & Staffan idag på dagen och fikade, Staffan tappade tårtan, nästan i mitt knä men jag klarade mig, haha. Roligt hade vi åt det iaf och skrattade så vi dog allihopa. Maud var inte hemma först men hon kom sen, lite tråkigt eftersom att vi skulle åka nästan då. Sen åkte jag hem och duschade eftersom att jag inte hann det innan vi åkte dit.
Sen åkte jag, Mamma, Pappa & Patrick var hos min syster Linda och åt middag, huuuur gott som helst var det och trevligt.
Sen åkte vi till syninge och hämtade älsklingens bil och åkte hem till Sarah och hämtade mina grejer men hon var ej hemma för att hon är på djurgårds matchen och dom vann med 3-0  YEEEEEES. Allsvenskan nästa iaf som tur är.
Sen nu sitter vi här hemma och ska kolla på Johan falk nu så hinner ej skriva mer.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback