Godnatt.

Godnatt alla.

Jag och Patrick åkte in på skyltsöndagen och handlade lite julklappar, eller jag köpte bara till Mamma idag, men Patrick köpte det mesta idag, det är bra, måste ju göra allt i tid.
Vi åt Kebabrulle på Roni, hur gott som helst. Sen åkte jag hem till Anna & Tomas och strök och sen kom Patrick dit så åkte vi hem till Emma för att jag skulle hämta min halsduk så då blev det så att vi kollade på film också, det var roligt. Nu ligger vi hemma och ska sova.
Jag ska till Matrix imorgon, roligt va? jag tror nog att det kommer bli kul. Lite sovmorgon imorgon iaf, ska ta bussen ifrån Norrtälje 09:05 tror jag blir lagom.



Kommentarer
Sarah

ja-aa :D



Blogg: http://sbogefors.blogg.se/
2009-11-29 @ 22:59:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback