Hiss/Diss.

Tänkte köra en Hissa och Dissa lista nu igen. Men kör nog bara med två stycken tror jag.


Idol 2009-
Yes, jag hissar Idol 2009, och speciellt en Fredags mys kväll i soffan med chips, godis och cola med min underbara pojkvän och IDOL dårå såklart. Och Eddie är hur bra som helst, eller alla är bra, det är ju det. Men Eddie och Mariette är mina favoriter och Erik är också bra, äh.. alla är bra haha. Vilka är era favoriter?

Café World- Haha, ja jag har blivit lite spelgalen i det spelet också. Först Farmville (fast det är det ju fortfarande) och nu detta, det är ju skit kul. Jag har såklart ett rosa café, eller rosa golv, svart/gråa väggar och rosa fönster som är hjärtformade, mohaha.



Skolan I Hallsta- Alltså, det är inge fel på själva skolan, bara det att det ligger i HALLSTA och att det är sjukt jobbigt att åka dit, så det är j*vligt tur att det bara är 1 vecka i månaden, annars skulle jag inte ha pallat det. Men det är ju aldrig kul att gå i skolan, inte när man har vanliga ämnen.

SL- Eller rättaresagt att åka buss. Är sjukt trött på det, och speciellt till skolan i hallsta. Den går halv 7 på morgonen, visst jag somnar jämnt. Men det är drygt att åka den, det tar liksom 1h. Men hem är ännu drygare, för då är man vaken och är tvungen att vara vaken.

Nej nu ska jag fortsätta och kolla på Idol och allting. Vad gör ni?


Kommentarer
Emma ♥

Jamen precis, men jag får passa på att göra saker som jag inte brukar göra..typ åka hem och så :) vara med vänner osv.. <3



Blogg: http://glamorouz.blogg.se/
2009-11-13 @ 22:21:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback