She's nothing like a girl you've ever seen before

Hallå hallå!
Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft annat för mig.

Ifredags vart det en hur lyckad kväll som helst hos Denice. Trevligt som bara den.
Jag, Elin, Emilie & Patrick fixade oss hemma hos Elin, vi hade det roligt.
Vi åkte sen in till Sarah och var inte där så länge och tog bussen till busshållplatsen vid daisys och tog bussen där ifrån till Estuna. Vi åkte sen hem med Elins mamma.

Igår så var det en riktigt seg dag. Jag och Patrick åkte in till Norrtälje och hämtade bilen som stog vid Sarah och åkte sedan ner på stan och köpte fars-dag present som det är idag. Det har ni inte glömt va? Sen åkte vi hem och kollade på film bara. Sen senare på kvällen så åkte jag in till Emma för att Patrick skulle ut på krogen. Sen fick jag och Emma skjuts av Danne till Sarah där vi va och sen kom Elin, vi gjorde typ ingenting, satt och döade. Gjorde popcorn och hade kuddkrig sen till sist. Haha. Sen gick vi ut för att träffa Alicia och Elin skulle träffa Andreas men sen drog alla så att jag och Emma drog hem till henne och sen så åkte jag med patricks kompis ner och hämtade Patrick och Ove sen åkte vi hem.
Nu snart ska jag duscha och sen ska vi åka hem till Patricks föräldrar och fira fars-dag och sen ska vi på middag till min syster ikväll kl 5.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback