älskling

Älskling, du är mitt ljus över dagen, du är mitt lugn varje natt, du är min livsglädje, du är min medecin, du är min jag är din du är hela mitt liv. Du är en ängel, ena halvan av min kropp, du är den bästa killen jag någonstin kunnat fått. Du är den jag alltid önskat att jag har haft. Du är min styrka att överleva du ger mig inre kraft. Du är Patrick och jag är bara Mia att jag nånsin skulle få dig på fall det var något jag inte trodde. Om du är en dröm låt mig sova då för jag tror det är de bästa för oss båda två. Om jag skulle dö skulle du vara rosen på min kista skulle hålla den vid liv, skulle aldrig låta den vissna. Du är det bästa jag har, du finns när jag behöver dig, älskling kom och lägg dig här intill bredvid mig. Jag är jävligt glad för du är tryggheten jag bär på, att jag aldrig lämnar dig, det är någonting jag svär på. Man ska aldrig säga aldrig men jag kommer stanna med dig och om du skulle falla så lovar jag att jag bär dig, jag skulle aldrig nånsin släppa taget för jag skulle bära dig tills dagen kommer tills den dan jag ska dö, även om jag bryter fötterna så bär jag dig fram. Jag lovar mitt hjärta står i massa lågor i brand och det är lågorna som brinner för det du ger. Du tror du vet vad jag känner men jag känner så mycket mer, du kanske tror jag bara smörar men jag lovar det är sant. Utan dig bredvid mig baby så tappar jag min balans, du är glöden som brinner, du är allt som jag ber om.




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback