Godnatt!

Goooodnatt på er allesammns!
Nu ska jag lägga mig ner i min underbart sköna stora feeeeeeta säng och kolla på Andra avenyn och äta en macka. Hoppas hoppas hoppas jag sover så gott i natt så jag aldrig mer vaknar oj, okej inte så hårt. Men alltså väldigt skönt, behöver det just nu!
Var hos Emma ett tag också och klippte Mamma imorgon blir det att lägga i färg på henne och sen Alicia.
Nej, nu ska jag sova, blir en lång dag imorgon, med praktik, strykning och dans!

Jag just nu!







Jag vet att jag är mupp! haha orkar inte vara seriöööös!



Kommentarer
linnea

vill du ta ut mitt löshår och färga mitt hår någon gång du är på praktiken kanske? =)



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2010-04-14 @ 07:55:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback