Hemma igen..!

Nuuuu är jag hemma igen.. okej jag ääälskar kista C nu, dom hade verkligen allt, och min typ favvo butik New Yorker, NICE N-I-C-E, haha okej, har vart med alicia nu, så är störd (haha förlåt)...

Nej men jag har shoppat en massa (A), haha. Och helt otroligt, jag har lite pengar kvar också, men jag nåste försöka spara dem nu.. haha. Lägger upp bilder på allt snart.
Vi tjejer vill göra någonting ikväll, men det finns ju förf*n inget å göra i den här skit hålan (ursäkta).

Menmen... Jag ska ta en macka nu, varför har jag sån halsbränna hela tiden för? :(


Kommentarer
linnea

haha man blir fan dum i huvudet när man varit med alicia känns det som ;) helt stöööööööööörd.



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2010-04-06 @ 20:15:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback