Kanin jakt!

Halllååå! Nu är jag hemma, eller det har jag vart en liten stund...

Men borta hos Anna så gick det jätte bra, bara det att vi fick ha kaninjakt tillslut för att den ena kaninen hade rymt, åh herregud, det var motion för mig som räcker i ett år nu, haha. Snabb jävla kanin det där, men tillslut fick jag fast den jäkeln.

Sen så strök jag en massa och var barnvakt en stund och sen fick jag ta ut mössen ut råttfällorna i garaget för det vågade inte någon i familjen, typiskt dom haha. Så jag fick lära viktor hur man gjorde så det får bli han som är mannen i huset där.

Nej nu har jag duschat och känner mig jätte fräsh, jag och Elin ska in till Donken nu och käka GLASS. Gott som satan.
Hörs senare.



Bild på mig från i Fredags igen!





Kommentarer
elin

sv: älskar dig med miaa, vi är fan bäst, sjukt? :D



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2010-04-25 @ 21:58:07
Virpan

ångrar du dig inte alls att du rakade av håret? :) även fast det tar lååång tid att låta det växa ut igen? :P



2010-04-26 @ 20:23:49
Tomten

Den här bilden är också mums =)



2010-04-27 @ 12:53:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback