Frågor & Svar!

Anonym om Hårförlägning!:
beställer du olika längder på löshåren? Eller är alla hår lika långa från början?? Kostar det extra oö du klipper till det isåfall?
Kram kram din blogg äger!

Svar: Jag beställer 50 cm, och om man vill ha längre finns det 70 cm, men rekommenderar inte det, eftersom att det är sjukt långt och 50 är tillräckligt långt. Nej det kostar inte mer, det ingår :) Åh tack, vad glad jag blir.


Anonym om Godmorgon!:
var har du köpt örhängena??? As snygga vill ha sånna.. Hittar inte vart men kan köpa dom eller liknande
Svar: Det är en vän som har gjort dom till mig, hon säljer sina smycken på salongen jag är på, och jag la upp hennes smycken nyligen, hennes hemsida är här.







Kommentarer
bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly



Blogg: http://www.lovemercury.se/?p=1845
2010-12-18 @ 01:18:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback