Hårförlägning!

Nu ska jag prata lite om hårförlägning i detta inlägg tänkte jag.. Eftersom att jag får 10000 frågor om det varenda dag, både på Facebook och här på bloggen..


  • Om ni är säkra på att ni vill förlänga håret så tycker jag att ni först och främst ringer till mig på salongen där jag är 0176- 577 92 och ber att få prata med mig. Så bokar vi in tid och jag svarar på alla era frågor och jag säger vad ni ska göra och hur, så om ni är säkra så ring dit. Jag håller till I norrtälje också!
  • Om ni har frågor angående hårförlägning innan ni bestämmer er för att sätta i så får ni jätte gärna fråga om det ni undrar här på min blogg. Men det är om ni är osäkra och inte vet än, och vill veta innan ni bestämmer er. Men om ni är säkra så kollar ni första punkten. Men ni kan också kolla på kategorien "frisör" eller "frågor och svar" innan ni frågar någonting, för era svar kan finnas där.
  • Jag använder Keratin Wax som jag sätter in , jag gör helst inte om tränsar som andra har till keratin wax för att jag tycker inte det håller eller är bra. Och jag tar 1 500:- för att göra det. Och då är det med hår och isättning. Håret är äkta hår och du kan göra allt med det som du kan med ditt egna, färga (helst inte bleka), men platta, locka, föna m.m. Kan du göra.
  • Att använda keratinwax är mest skonsammaste för håret, man bränner in det i sitt egna hår, och det är som små slingor. Man kanske tror att det skadar jätte mycket, men det som skadar mest är att ta ut det isåfall, och om man inte behandlar det väl, om man får tovor i hårbotten och såna saker, gör så att håret går av, och om man har slitet hår innan ska man helst inte sätta i hår på det.
Hoppas ni har fått svar på det ni undrar! :) Välkomna att förlänga håret hos mig!




En läsare som jag satte i hår på förra veckan!





Kommentarer
ananymus

för det första keratin är absolut INTE det skonsammaste för håret, och om du har slitet hår innan du ska sätta i löshår spelar absolut ingen roll för håret sätts i vid hårbotten där är det inte slitet? och äkta hår som man kan göra allt med? det är ett hår man KAN GÖRA ALLT med. Helst inte bleka, föna, platta osv? KASST löshår.



2010-12-17 @ 22:39:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback