Jag just nu..



Detta är jag just nu.. Känner att det skulle vara skönt att ta en dusch, bara duscha kroppen, eftersom att man har legat och lökat i sängen i 16 timmar. Jag måste först bara försöka komma ihåg allt jag ska kolla upp med tider till hårförlägnings kunder och boka in dom och allting, det är så jädra mycket nu innan jul och nyår, men det är bara bra. Perfekta pengar. Men man glömmer ju bort när alla hör av sig när man är hemma, så ska man komma ihåg att kolla upp det. Men nu ska jag sätta mig och väcka mina minnen. Hörs sen!




Kommentarer
sarah

fifteen lira, only fifteen lira, its a special price for you and a kompisprice for me :D



Blogg: http://sbogefors.blogg.se/
2010-12-15 @ 20:47:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback