Långhårskurs!

Idag var jag i skolan för vi hade långhårskurs.
Vi började kl 10:00 idag och det var faktiskt skönt eftersom att vi skulle ända till hallsta, snäll mamma som man har så kör hon mig dit eftersom att det inte gick någon buss.
Dagen var lång, till kl 16. men kul som fan var det iaf. och jag lärde mig mycket, trots hängig som jag är fortfarande.. En vecka sen idag jag var på danderyd, btw. aja.. Men vi lärde oss mycket med uppsättningar med löshår, inte clips eller keratin som ni tänker nu kanske, utan med olika slags spännen och klämmor och snoddar och allt möjligt, as häftigt, göra en snygg enkel uppsättning på 30-45 min som ser huuuur avanserad ut som helst.

Min uppsättning syns inte så mycket på bilderna, det är olika färger, tråkigt att det inte syns. Men ni får föreställa er så gott det går istället..! Kan säga att mer än hälften av allt hår är inte dockans hår.

















Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback