Söndag - Trejde advent!

Godkväll allesammans!

Förlåt för jätte jätte dålig uppdatering både igår och idag, men jag täntke iaf berätta vad jag gjorde igår och idag.

Igår så trodde jag att jag skulle sitta hemma ensam medans micke åkte till sthlm och åt med en kompis. Men icke, Emilie kom hit och vi bestämde oss för att gå ut och äta, så det gjorde vi, sen följde vi med några till värsta fjårtis festen som sög, bara en massa småttingar och fjårtisar, usch hemska hemmafester.

Men vi mötte upp Micke och Krille som kom från sthlm och åkte taxin hem innan dom skulle ut, så jag och emilie la oss och kollade på sex and the city filmen men vi orkade inte kolla klart, så hon gick hem och jag gick och la mig..

idag så fick jag hoppa på både krille och micke, så vi kunde åka till sthlm och hämta mickes bil och sen tog vi upp Emil och Matilda och åkte till Kista galleria, som vi märkte rätt fort att vi inte orkade gå där, ska ändå dit på lördag. Men jag och micke köpte en varsin "bad hair day" mössa, inte dom vanliga, det är en annorlunda faktiskt.
Nej nu orkar jag inte skriva, ska sova nu snart. hörs mer imorgon! Godnatt!




Kommentarer
Jonas

Hello =). vad gör du då? Ciao



Blogg: http://www.musicdog.se
2010-12-13 @ 00:58:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback