Dageeeen, Tiiiiisdag.

Moooorsning korsning på er allihopa, vilka ni nu är. Men som unga och dumma och som gamla och rangliga. Haha nejdå. Men men...
Jag sov somsagt hos Paaaaaatrick inatt och jag kunde inte sova så det var mindre roligt om man säger så.
Senaste gången jag kollade på kl inatt så var den 1 och jag vet att jag log och snurrade ett bra tag efter det ocksåå..

Men iaf.. Jag ville inte gå upp imorse som alltid dårå. Gick till bussen och tog bussen till Rimbo och var där idag i skolan. Det gick super på förmiddagen, men sen ef.middagen så var jag helt slut eftersom att jag inte hade sovit så bra, och jag hade ont i magen och allting var kasst bara helt enkelt, gick inte å klippa så jag tvättade Linns hår istället.

Sen så kom min kära syster Anna och hämtade mig så vi åkte hem till dem och jag började stryka, blev dock inte klar men ska fortsätta imorgon, kanske lite drygt men jag har ju fått pengar så jag måste ju. Men det var så mycket stryktvätt idag, sen så skulle jag åka med Tomas in till N-tälje för att gymma, så jag gymmade med Elin idag igen, och träffade älsklingen en snabbis också. Han sover inte med mig inatt, buhu :( men han ska ju jobba på arlanda 7 i morgon bitti så det är lika bra det :)


HAha snygg bild. Var blond puttefnutte var dåååårå :D haha. så fint så. Så blir det igen vilken dag som helst också. Hjärtan å grejer, å herregud. Alla <3-s dag snart också.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback