Frågor & Svar

Anonym om Vill ni gå till mig och färga håret...?:

Hur länge sitter hårförlängningen som du gör med wax?

Svar: Det beror på hur bra man sköter det, men som vanligast är det 3-4 månader sen så får man nog byta eller ta ur det, eller klippa det eller sätta om lite för ditt egna hår har ju växt så då har ju slingorna åkt ner en bit :)

 

H om Vill ni gå till mig och färga håret...?:

Hej, 500 kr för hårförlängning, och då får man köpa håret själv?:) tacksam för svar, kram

Svar: Ja, dock så får man göra det :) Om man inte vet något ställe eller så så kan man fråga mig om tips isf :)

 

Här är när jag har satt i på min vän :)



Kommentarer
Sarah

hehe jamen eller hur :) haha va?



Blogg: http://sbogefors.blogg.se/
2010-02-03 @ 19:12:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback