Frågor & Svar

Felicia om Har precis Duschat.:
Träffades du och Patrick på internet? :) Kan du inte berätta lite mer information vad som hände! :)

Kram F

Svar: Alltså, vi började prata på internet, på Facebook. Jag sökte vän med honom där så accepterade han min vänförfrågan, jag visste redan vem han var, men han visste inte vem jag var. Så han skrev meddelande till mig och frågade vem jag var så började vi prata lite, så han addade mig på msn och sen så pratade vi i telefon rätt mycket för att han var i Uppsala. Sen på Midsommar så bjöd han in mig och min kompis till en fest som hans kompis hade så då träffades vi och han sov hos mig sen och sen så va vi hela tiden efter det :) Ungefär så gick det till. Hoppas du fick veta det du ville :) Kram.


Första bilden jag tog på honom, dagen efter midsommar!


Kommentarer
Sigmundeli

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!



Blogg: http://sigmundeli.blogger20.com
2011-04-27 @ 20:34:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback