Frågor & Svar

Hanna om Vill ni gå till mig och färga håret...?:
Hej Mia Z. Jag har 2 frågor angående hårförlängningen!
1. På vilka sätt fäster du löshåret, har du fler varianter att väla på? I såfall vilka?
2. vilket sliter mest vs minst?

Svar: Hej! Jag fäster det med Keratin wax, nej jag har inte flera varianter. Alltså eftersom att jag jobbar bara med en sorts om man säger så alltså wax så har jag inte riktigt koll på vad som slits mest, men jag kan tänka mig att det är när man flätar i och syr för då spricker dels huden och det är inge bra. Wax slits minst visst om man drar ur slingorna följer hår med och om man har i det för länge. Wax ser mest natuligast ut också. :)


Kommentarer
Linn

Tejp och micro ringar är det minst slitsamma man kan ha.



Blogg: http://kletii.blogg.se/
2010-02-02 @ 00:35:39
pucko wallentin

hej! Händer i ditt liv då??=)



Blogg: http://xpuckolatte.blogg.se/puckolatte
2010-02-02 @ 07:51:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback