Hemma...

Idag var jag i rimbo, och dels hade jag permanent prov och det gick väl rätt så bra.
Sen så klippte jag sax & kam så att dockan blev som snaggad, haha lite rolig den ser ut.
Sen efter så hade jag utvecklingsamtal ensam med min lärare eftersom att mamma och pappa är i spaninen så hade vi det själva, och det var skönt, så har man ingen förälder som lägger sig i allt.

Sen så åkte jag med min lärare in till Norrtälje eftersom att jag hade tänkt att sola och gå lite på stan men jag hann bara komma in på H&M så ringde patrick mig å sa att han var påväg in till norrtälje från sin kompis eftersom att vi skulle åka och handla sen. Så jag köpte underkläder (ovanligt, host!) Sen en tröja. Men får gå in där imorgon, och tar kort på det sen iaf..

Sen handlade jag och patrick mat, vi handlade dels pizza på ica som vi har tjockat i oss nu, så gott.





Kommentarer
Leia ♥

Snagga en docka?



Blogg: http://leiabloggar.blogg.se/
2010-02-23 @ 19:03:14
Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

gott :D <3



Blogg: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
2010-02-23 @ 20:25:41
Anonym

det heter sax över kam :)



2010-02-23 @ 20:51:42
Anonym

Heej :) om man har löshår alltså "nagelslingor" 100 st tar du då 500 bara för att sätta fast dom? :)



Kram Linda



2010-02-23 @ 20:57:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback