Hos Älsklingen.

Nu är det kväll igen, skönt att få sova snart faktiskt. Haha.
Vi har firat Maud här hemma hos Patrick och det har vart riktigt trevligt, en massa prat och fika. Mamma och Pappa kom också hit och hälsade på och gratta henne så det var lite roligt faktiskt.
Vi ska sova här hemma hos Patrick inatt. Rätt skönt eftersom att jag ska till Rimbo imorgon iskolan så då får man ju sova lite längre.
Ska till min syster efter skolan imorgon också och stryka så man tjänar en slant, det behövs måste samla ihop lite nu jag. 

Nej... Det är beck, enslingen på tv;n så jag ska gå upp till älsklingen som sitter i soffan och kollar.
Godnatt med er och sovgott :)


Jag på midsommar, bästa dagen i mitt liv. Då jag mötte kärleken! <3


Kommentarer
elin

mm. jag hoppas det <3



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2010-02-08 @ 21:48:59
lisa

tycker ni är så jäkla söta ihop och passar som honung och te! haha kram pådig!



Blogg: http://lforsell.blogg.se/
2010-02-08 @ 22:29:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback