Hos Älsklingen!

Tjeeeeena!
Ligger i sängen hos Patrick, jag vet ett litet sent inlägg, vissa kanske kollar runt på datan, vissa kanske sover? eller festar, vem vet, men iaf...
Jag och Patrick tog en tripp til sthlm blev det och det blev kaos haha. Vi åkte bilen ända in till sergelstorg men hittade ingen parkering såklart så vi åkte vidare, men åkte lite fel var ända ute vid globen tillslut och sen i gamla stan och sen vid slottet och slussen å allt, haha. Herregud. Men det blev ett parkeringshus vid kungsan istället som kosta satan. Men men.. och vi åkte in typ heeeelt i onödan för att jag hittade INGEN jacka, helt sjukt...
Var inte det roligaste om man säger så, hittade en massa andra saker, men kunde ju inte köpa något annat när jag hade fått pengar av mamma för att köpa en jacka, haha!

Nej vi har iaf vart här hemma bara och kollat på melodifestivalen, vilken skandal alltså. Den ända bra var hon Linda, rödhåriga. Är avis på hennes hår vill ha exakt så med färg och allt.
Nej nu ska vi kolla på solsidan. GODNATT. föressten, ska sätta i hår på Sofie imorgon, så det är nice. Har inte kameran så kan ej ta kort, men får be sofie om ett kort sen.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback