Less...

Åååååh, jag blir bara så jävla less på sånt här ibland. Varför kan du aldrig förstå mig? och jag ska alltid förstå dig. Jag kan inte det alla gånger när inte du kan det heller så.
Just nu vill jag bara har en boxnings "påse" och handskar och bara vilja slå sönder den och få ut all min ilska på den alltså. Hur kommer detta gå? JA, det kan man ju fråga sig, det kommer bli en intressant upplevelse i livet kan jag säga. Jag fattar inte hur man kan vara så kall ibland, men tydligen så är man själv kall? Fattar inte, om du skulle säga som jag har sagt till dig, skulle jag skrika av glädje.
Förlåt för att jag skriver här, men kände bara att jag ville skriva av mig lite, ni behöver inte "oroa" er om vad det är, är bara lite irriterad just nu. Det är tur att jag har mina tjejer. Peace!

Såhär känner jag mig just nu, Tjatig, arg, värdelös kärring. Haha!



Kommentarer
elin

HAHA! mia jag förstår dig! <3



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2010-02-19 @ 07:17:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback