Salongen.

Idag så har jag ju jobbat, eller ja, vart på praktiken. Och det har gått jätte bra. På morgonen så rullade jag dockan och gjorde en håruppsättning på den andra.
Sen så rullade jag permanent på Mamma som alltid. Haha men det är hur bra träning som helst. Det får man aldrig för mycket utav.
Sen så gick jag och mamma och lämnade in guld som hon inte använder som jag ska få göra en ring utav, eller det är inlämnad så jag har valt ut en ring så som jag vill att min ring ska se ut så den är klar om typ 1½ vecka, gud vad jag längtar. Det är ju inte så att man går och köper guld ringar varenda dag, så den kommer bli väldigt fin.
Sen så lämnade jag in en ring som mamma fick av min farmor och farfar förut så jag ville göra den mindre så den blir klar på måndag.


ringen jag lämnade in för att minska ner den för att den ska sitta på långfingret.








Mamma


Mamma efteråt.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback