Tooooorsdag!

Hallå hallå!
Idag har det vart en riktigt seg dag måste jag säga. Skulle ju till tandläkaren imorse men det blev inte så så det var ju skönt så jag sov till halv 10 imorse, gud så skönt det var, sen så åkte jag till jobbet 11. Vid 12 så rullade jag Mammas hår på spolar och stylade henne, hon blev så fin så min lilla mammi.
Sen så när jag slutade så gick jag upp till Friskis och backen man går upp för dit dör man ju av, haha.

Vi körde rumpa och mage idag men vi hann inte springa eller något i slutet för vi var tvugna att åka med Elins Mamma sen när hon skulle hem så det var ju lite synd. Men sen när jag kom hem så duschade jag och sen gjorde jag mat, macaroner & köttbullar. Och nu har min älskling precis dragit hem för att han fick ett pass på arlanda 06 imorgon.. så lite kasst!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback