Andra dagen på året 2010!

Oj, vad konstigt det känns att säga 2010, tycker inte ni det? :S
Jag och Patrick har precis Duschat, vi har legat och degat i sängen hela dagen idag. skööönt.
Jag, patrick & pappa har fixat ljudet från spotify på datorn till hemma bio systemet.
Nej nu ska jag ta och äta färska frallor, mamma och pappa har vart och handlar gööött.

Min ena syster och min ena bror kommer på middag ikväll, så det är trevligt.
Sen ikväll så ska jag, Patrick, Danne & Emma gå på bio i sthlm på Avatar. hoppas den är riktigt bra, har hört det iaf.


Kommentarer
emilie

avatar är bra, den är grymt bra gjord :)



Blogg: http://emiliejosefsson.blogg.se/
2010-01-02 @ 14:27:10
aliciaa

ja. den var asbraaaa! men när kommer bildernaaaaa?! :)



2010-01-02 @ 15:42:54
Emrelejla

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!



Blogg: http://emrelejla.blogger20.com
2011-06-02 @ 09:03:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback