Söndag

Jag och Patrick ska åka hem sen, tänkte först åka hem och hämta kläder och åka hit sen men det kanske blir så att vi stannar där iaf, känns som om det behövs lite faktiskt. Mamma ringde och sa att hon trodde att Kiro har fått barn för att hon låg och pep en massa. Ska bli kul att se.
Tänkte ta kort på mitt smink när jag kommer hem och visa vad jag använder, vad säger ni om det? Ska visa någon dag hur jag sminkar mig också, och fixar mitt hår lite och sånt.

Kom igen nu vad tycker ni att jag ska skriva om? Ett speciellt inlägg om något som ni vil veta? Eller något som jag ska skriva mer om? Mer bilder eller någonting bara? :)


Kommentarer
emilie

jag skulle vilja veta hur du fixar dina ögonbryn :p om du målar dom och så:)



Blogg: http://emiliejosefsson.blogg.se/
2010-01-31 @ 15:11:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback