Dagen...

Har vart helt underbar, och jag menar verkligen det. Äntligen så tittade solen fram på himmlen, det har inte hänt på hela sommarlovet hitils. Hoppas det fortsätter lite såhär, men det ska ju tydligen bli fult väder, jippi, eller inte haha.

men jag och elin har legat nere vid malstasjön hela dagen, och det var hur nice som helst, blåste lite då och då, men det dög. Sen drog vi hem till mig och låg här hemma och kollade en massa gamla bilder osv osv.. Sen drog vi in till norrtälje och käkade på arenan och träffade Emma där så vi käkade pizza och kebabrulle, fint gött det.
Nej nu har jag precis duschat håller på å fixar mig, vad ska jag göra? det får ni inte veta, mohaha!

Hittar inte mitt minneskort till kameran, så det är bara elin som tagit kort idag, så tar dom och lägger in..




Kommentarer
Reformed Theology

Nice site. I enjoyed it very much! :-)



Blogg: http://reformed-theology.blogimagine.com
2011-01-26 @ 08:18:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback