Hemma..

Hallå allesammans!

Nu är jag hemma från jobbet (praktiken), jag har färgat mitt hår idag :D as nöjd, jag har färgat överhåret en annan färg, lite koppar, kastanjbrun :) Men ska göra det lite rödare och jämnare sen. JAg har ju kvar svart i underhåret såklart :)
Mina utslag har blivit värre idag, men jag åkte till vårdcentralen och fick byta min antibiotika för det var den jag inte tålde, sen fick jag allergi tabletter, skööönt. Vill få bort detta nu :(
Det har gått upp i ansiktet också, skit kul.

Nej nu ska jag äta, skriver snart!





Nej man ser ingenting, ska ta med kameran senare! :)


Kommentarer
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tack gud vad glad jag blir :D



Blogg: http://vadfanskajagheta.se
2010-06-02 @ 18:16:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback