Du flyttade någonannanstans gav bort din hand till en annan man

Hallå hallåååå!

Idag är det helt plötsligt lördag, gårdagen var helt ok, eller det var as kul haha. Var ju somsagt på studenten.. AS nice, så jag hoppade sedan av i rimbo på kvällen när jag åkte hem, där hämtade Micke mig så vi åkte till Mackan och Bettan, där spelade vi kort och hade det riktigt trevligt. stannade i rimbo tills idag, så jag och micke åkte hem till mig idag så jag klippte honom sen drog vi in till custom, där vi träffade Elin och Emilie och gick med dom en stund, sen gick vi och svullade pizza.

Nej nu ska jag färga hår på honom och jag ska slinga mitt hår rödare typ. Nej vi hörs senare, ska ner till Elin sen.. och grilla å allt. Men jag lägger in bilder från igår sen! :D




Kommentarer
ois

Snälla kna inte du börja blogga lite oftare och lägga upp bilder som du gjorde så mt förrut :) gillar verkligen när du gjorde du :)



2010-06-05 @ 23:18:44
Louise

Märks ju att både du och micke är desperata, eftersom det precis har tagit slut i er bådas senaste förhållande..



2010-06-06 @ 01:18:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback