Måndag.

Hallååå, första dagen på sommarlovet, det är ju underbart. eller vad säger ni? Och om 15 dagar åker jag till Borlänge med mina fina tjejor på P&L igen, det är underbart.

Nej, måste säga förlåt förlåt föööörlåt för jätte dålig uppdatering, jag har inte haft tid helt enkelt.
I Torsdags så var ju jag med Elin, Sarah och Annie, vi gick till Linus där några var och vi satt och spelade en massa och hade det jätte kul. Sen drog vi ut, och det var kasst så vi drog hem. Men kvällen när vi var inne var as kul.

I Fredags så åkte jag till Leksand på Lovisas student som var toppen måste jag säga. As bra dag, och underbar dag/kväll med kusinerna. Jag kom till Rimbo 01:00 på natten från Leksand på fredag kväll och hoppade av där och gick och mötte Micke.

I Lördags så åkte han och jag hem till mig rätt så tidigt, förutom att han var seg som satan, som vanligt haha (förlåt). Han visade sin jätte sköldpadda för mig och jag fick typ spader, för den såg så oäkta ut men den var äkta. Herregud haha. Dom var jätte coola iaf. Vi åkte in till Norrtälje där jag mötte upp viktor och vi gick och fikade, det är min syster son, han är så gullig, han är min lilla ängel. Sen gick vi till Parken och tittade på Erik Grönwall Viktors idol, men det var kul att se han, han är ju grymt bra. Fick en bild med Viktor och Erik också som micke fixa. och tröja till honom och allt.
Sen så var det bara att åka hem och fixa allt sen efter som att det skulle bli festligheter hos mig på kvällen, som det blev i fulla muggar, jävligt lyckad kväll, bilder kommer från det. Åkte i Poolen eftersom att jag var födelsedagsbarnet osv osv... :D

och igår så blev det en massa städande och det blev lugnt som bara den. Jag, micke, elin, mackan, elisabeth och keso åkte in till norrtälje och käkade pizza på esplanaden, det har aldrig vart så gott med pizza någonsin alltså. haha.

Nej nu lägger jag först upp lite bilder från i Torsdags..







Kommer fler bilder...




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback