Min helg del 1...

Här kommer min helg, i bilder mest iaf... Men vi har haft det verkligen UNDERBART, vi har vart på relaxavdelningen, vi har dansat, ätit god mat, druckit goda drinkar och allt var så härligt bara. Underbart Hotell :)


I Lördags på relaxavdelningen. Älsklingen sitter och njuter.


Igen..


Detta serverades på relaxavdelningen, ingen dålig lyx där inte.


Igen...


En ISKALL tunna, som jag inte vet vad det var bra för, någon form av relax iaf. Men den var inte skön, doppa bara tån, pallade inte mer, så kallt var det.


Den tredje bubbelpoolen, den var riktigt skön.




Jag i bubbelbadet.


Usch, haha :D men man är inte snygg när man bara relaxar.


Jag och min älskling bara njuter med lugna tiden tillsammans och med den mysiga miljön.

lägger upp bilderna del 2 sen :)


Kommentarer
Sissi

sv; eller hur -skitful men säkert skön ;)



Blogg: http://enligtsissi.blogg.se/
2010-03-14 @ 18:12:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback