Trött!!!

Godkväll allesammans!

Jag sitter nu hemma i soffan och gör ingenting typ, Sitter här med Emil & Micke..
Idag efter skolan så åkte jag hem till min syster och strök dels, sen kom micke och hämtade mig där och vi åkte och hämtade hans soffa i rimbo som Emil skulle ha. Sen åkte vi hem till Malsta till mamma och pappa och åt lite och umgicks där, sen hem bara.

Nej, detta får bli sista inlägget för ikväll. har jätte ont i magen så ska försöka gå och sova snart, är ju ledig imorgon, HUR SKÖNT ÄR INTE DET? Sen på kvällen så blir det röjj med mina girls!







Kommentarer
Tomten

Vacker som en sommarbris!



2010-10-29 @ 07:59:06
Anonym

vad är det för tattoo du har där på höften?



2010-10-31 @ 16:39:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback