Kväller..

Sitter här i soffan och måste ta ut vardagsrums mattan från tvättmaskinen, men jag orkar inte, men måste. Måste dammsuga av här lite snabbt också, men usch, har sån huvudvärk. Aja.. OCH tandvärk så jag smäller av, nog därför jag har huvudvärk? eller? haha..

Alltså jag är så sjuk.. Jag har precis blivit blond, har inte ens vart såhär i en vecka, men jag vet inte om jag vill vara blond, känner att jag inte trivs lika mycket i blont som i mörkt, och passar nog bättre i mörkt också, men vet ni vad? Jag vill bli knallröd i skallen, eller mitt i mellan mellan röd och mörk röd, men vill inte ha en mesig röd färg, jag villl verkligen ha rött, är så sjuuukt sugen på det, jag är sån som vill ha ett coolt hår t.ex. Vill se annorlunda ut jämnförts med andra, så har jag ALLTID vart, men nu är jag blond? slingit blond? hur orginellt är inte det? hur många har inte det? och jag vill liksom att folk ska påpeka och dras till mitt hår, vill på kommentarer "älskar ditt hår" "f*n så coolt ditt hår är" som jag fick när jag hade snaggen och rosa slingor i håret. Men nu har jag inte sånt hår? så att alla typ "vänder sig om på stan" för att jag har coolt hår. Igår på modevisningen var det så, drog nog mest uppmärksamhet (inte för att jag vill ha uppmärksamhet, verkligen INTE) vill att mitt HÅR ska få uppmärksamhet, inte jag. Men iaf, igår trivdes jag, för det var COOLT,ANNORLUNDA och INGEN annan hade så. Och jag stickte verkligen ut från alla andra, och sån person är jag, jag vill ha rockigt, snyggt, coolt, annorlunda hår. Jag vill ha långt rött hår, det är nog det snyggaste, jag vill ha RÖTT!!!!

Jag får verkligen panik av något slag!!




Kommentarer
Anonym

Men orginellt betyder ju annorluda..



2011-02-25 @ 16:34:44
Matilda

rött hår är fint :)



Blogg: http://thecuriousgirlconfused.blogg.se/
2011-02-26 @ 13:34:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback