Lördagen..

Igår så åkte ju jag och baby till rimbo och kollade först på handbolls matchen, sen åkte vi hem till Norrtälje igen en snabbis efter det för att hämta lite saker, sen åkte vi tillbaka till hans mamma och åt en JÄTTE god middag där. Mickes bror jocke och Nicolina var där också, så det var jätte trevligt, hade dock velat stanna längre, men jag tog bussen in till norrtälje med Emma sen för micke skulle till sina kompisar, så jag mötte upp mina tjejer inne i norrtälje och vi gick hem till mig, här var Emma, malin, sarah, manne och sen kom alicia också. Vi drog senare till en fest och sen kom martin och dennis dit, så det blev efter fest här sen. Kan man väl säga.
Om man säger såhär.. jag & Alicia gick och la oss 07:30 imorse (Y) haha.








Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback